Uplatnění reklamace -­ reklamační list

Kupující:

Dodací adresa

Prodávající:

BOOKNET s.r.o.
Ostrava Logistics Park, 17. listopadu 3/6204, 708 00 Ostrava – Poruba

Reklamované zboží:

Popis závady:

Obsah balení při předání do reklamačního řízení:

Preferovaný způsob vyřízení reklamace:

V případě, že nebude možné zboží opravit nebo vyměnit, zaškrtněte prosím preferovaný způsob vyřízení reklamace:

Vyřízení reklamace očekávám nejpozději ve lhůtě uvedené v Obchodních podmínkách a to za podmínky, že tato lhůta je kratší nebo rovna zákonné lhůtě. V případě, že není lhůta pro vyřízení reklamace dle předchozí věty uvedena v Obchodních podmínkách, pak očekávám vyřízení reklamace nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.

Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil(a), co je obsahem reklamace spolu se zvoleným nárokem, a následně o vystavení potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně uvedení doby jejího trvání.

V případě, že zboží odesíláte fyzicky na naši reklamační adresu, je nutné přibalit kopii faktury a vytištěný fomulář.
Případné přílohy zašlete na email reklamace@knihy.cz. Do názvu mailu uveďte číslo faktury, ke které se reklamace vztahuje.