Čtyři směry business myšlení
Kniha Čtyři směry business myšlení se zabývá tím, jak vlastně myslíme v různých, i osobních, situacích, a také nám napoví, jak můžeme myslet jinak. Je inspirativní a rovněž hravá a neváhá užít vtipu či protimluvu. Není výčtem, návodem, ale podnětem k vlastnímu myšlení. Je určena spíše pro zvídavé ...
301 Kč
Skladem 5+ ks, expedice 15.11.
- ISBN:
- 978-80-87981-31-3
- EAN:
- 9788087981313
- Náš kód:
- 78751
Kniha Čtyři směry business myšlení se zabývá tím, jak vlastně myslíme v různých, i osobních, situacích, a také nám napoví, jak můžeme myslet jinak. Je inspirativní a rovněž hravá a neváhá užít vtipu či protimluvu. Není výčtem, návodem, ale podnětem k vlastnímu myšlení. Je určena spíše pro zvídavé než jen zvědavé.
Kniha se snaží najít odpovědi na otázky, proč kritické myšlení není jen prací s informacemi, jak strategicky myslet a proč je designové myšlení o funkčnosti, nikoli o tom, jak to vypadá. A kniha vám dá rovněž nahlédnout do zvládání nejistot, které začíná v uvědomění si, že kdybychom nejistoty nezakoušeli, už nejsme mezi živými.
Nechte se pozvat k přemýšlení o sobě, druhých a světě a také o budoucnosti.
Autor | Hroník František |
---|---|
Jazyk | Česky |
Počet stran | 144 |
V prodeji od | 2021-01 |
Rok vydání | 2021 |
Pořadí vydání | 1 |
Vazba | brožovaná bez přebalu |
Druh | Kniha |