E-learning jako prostředek pro rozvoj cizojazyčného akademického psaní v anglick

Vydavatelství
muni PRESS
Druh
Kniha
Vazba
brožovaná bez přebalu
Odborná kniha se věnuje oblasti využívání informačních a komunikačních technologií (ICT) v cizojazyčném terciálním vzdělávání. Její vznik byl motivován třemi faktory, a to současným akcentem na internacionalizaci českého vysokého školství, hledáním příležitostí k rozvíjení dovednosti cizojazyčného ...
290 Kč
Skladem 3 ks, expedice 22.11.
ISBN:
978-80-210-8818-4
EAN:
9788021088184
Náš kód:
54580
Odborná kniha se věnuje oblasti využívání informačních a komunikačních technologií (ICT) v cizojazyčném terciálním vzdělávání. Její vznik byl motivován třemi faktory, a to současným akcentem na internacionalizaci českého vysokého školství, hledáním příležitostí k rozvíjení dovednosti cizojazyčného akademického psaní mimo kontaktní výuku a v neposlední řadě potenciálem, který je spojován s využíváním ICT v cizojazyčné výuce z hlediska naplnění soudobých didaktických principů. V centru pozornosti dané publikace stojí posouzení vlivu čistě e-learningového kurzu akademického psaní v anglickém jazyce na rozvoj diskurzivní kompetence participujících studentů. Na základě prezentovaných výzkumných zjištění jsou formulována doporučení pro didaktickou praxi a je zhodnocen přínos účasti v kurzu.
Autor Hublová Gabriela
Jazyk Česky
Počet stran 234
Rok vydání 2017
Pořadí vydání 1
Vazba brožovaná bez přebalu
Druh Kniha