Inovace je rozhodnutí

Vydavatelství
GRADA
Druh
Kniha
Vazba
brožovaná bez přebalu
Jak zajistit, aby ve firmě vznikaly a byly úspěšně dokončovány produktové, procesní a organizační inovace?; Jaké konkrétní kroky pro to mají manažeři, majitelé a další specialisté z firem učinit?; Jak se mohou inspirovat neziskové organizace a státní správa?; Jakých je šest klíčových kompetencí ...
291 Kč
Skladem 5+ ks, expedice 22.11.
ISBN:
9788027103331
EAN:
9788027103331
Náš kód:
143134
  • Jak zajistit, aby ve firmě vznikaly a byly úspěšně dokončovány produktové, procesní a organizační inovace?
  • Jaké konkrétní kroky pro to mají manažeři, majitelé a další specialisté z firem učinit?
  • Jak se mohou inspirovat neziskové organizace a státní správa?
  • Jakých je šest klíčových kompetencí inovativní firmy?

Autor této knihy má mnoho zkušeností z českých i zahraničních firem a z vedení projektu Mámnápad.cz. Vychází z nejlepší zahraniční praxe, z níž vybral a přizpůsobil ty postupy, které jsou vhodné do místního prostředí. Praktický a čtivý text doplňuje řada příkladů z praxe a případových studií. Poznáte také dvanáct podrobně zpracovaných nástrojů, které lze okamžitě aplikovat v praxi. Kniha je určena zejména manažerům středních a velkých firem a majitelům malých firem, ale i pracovníkům státní správy a neziskového sektoru. Řada firem zavádí také funkci inovačního lídra – manažera zodpovědného za inovace. Tato kniha otevře cestu k takové pozici i vám.

Autor Adam Novák
Jazyk Česky
Počet stran 208
V prodeji od 2016-10
Rok vydání 2016
Pořadí vydání 1
Vazba brožovaná bez přebalu
Druh Kniha