Jak na média

Vydavatelství
Computer Media
Druh
Kniha
Vazba
brožovaná bez přebalu
Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak ...
185 Kč
Skladem 5+ ks, expedice zítra
ISBN:
978-80-7402-071-1
EAN:
9788074020711
Náš kód:
22407
Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů.

Tato kniha je praktickým úvodem do problematiky oboru Media Relations a současně do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Postupně se seznámíte s teoretickými východisky pro práci s médii, dozvíte se, co je Public Relations, jak funguje komunikační proces PR, co je to veřejné mínění, image nebo například pojem Corporate Image.

Jazyk Česky
Počet stran 116
V prodeji od 2011-10
Rok vydání 2011
Pořadí vydání 1
Vazba brožovaná bez přebalu
Druh Kniha