Korporátní strategie

Vydavatelství
C.H.BECK
Druh
Kniha
Vazba
pevná
Firma by měla být efektivně řízena na všech úrovních - strategické, taktické a operativní. Nejdůležitější je ale strategická úroveň, neboť rozhodování uskutečňována na strategické úrovni řízení ovlivňují úspěšnost podnikání nejvíce - uvádí se, že až z 80 %. Záleží však na tom, o jaké podnikání se ...
454 Kč
Skladem 2 ks, expedice 25.11.
ISBN:
978-80-7400-620-3
EAN:
9788074006203
Náš kód:
6099

Firma by měla být efektivně řízena na všech úrovních - strategické, taktické a operativní. Nejdůležitější je ale strategická úroveň, neboť rozhodování uskutečňována na strategické úrovni řízení ovlivňují úspěšnost podnikání nejvíce - uvádí se, že až z 80 %. Záleží však na tom, o jaké podnikání se jedná, v jakém prostředí a v jaké situaci je realizováno. Myšlenkovým těžištěm řešení strategie nejvyšší úrovně, tzv. korporátní strategie, je v této publikaci model strategického řízení, který vznikl na Brno International Business School B.I.B.S. - vysoká škola na základě studia nejdůležitějších publikací západního strategického managementu a jenž je úspěšně ověřen dnes již téměř dvacetiletou praktickou aplikací v podmínkách našich firem.

Příručka přináší praktický návod, jak při formulaci korporátní (podnikové) strategie postupovat:
1. krok - Strategická analýza zaměřená na korporátní strategii.
2. krok - Návrh nové nebo redefinice stávající strategie,
3. krok - Předpoklady pro strategické řízení,
4. krok - Implementace strategie a kontrola jejího plnění.

Kniha navazuje na několik předchozích publikací, které jsou zaměřeny na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy (business strategie), ale i na tzv. funkční oblasti - strategické řízení výroby, marketingu, nákupu, lidských zdrojů, IS/IT a financí. Příručka je vhodná nejen pro studenty MBA, ale také pro manažery a vlastníky podniků.

Autor Miloslav Keřkovský
Edice C.H.Beck pro praxi
Jazyk Česky
Počet stran 224
V prodeji od 2016-12
Rok vydání 2016
Pořadí vydání 1
Vazba pevná
Druh Kniha