Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu

Vydavatelství
2THETA
Druh
Kniha
Vazba
brožovaná bez přebalu
Cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspěšnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a ...
304 Kč
Skladem 5+ ks, expedice zítra
ISBN:
978-80-86380-84-1
EAN:
9788086380841
Náš kód:
2204

Cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspěšnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a cestovní kanceláře.

Dále si autoři kladou za cíl přispět k předání specifických profesních znalostí odborníkům, kteří se dále vzdělávají v oboru managementu hotelnictví a cestovního ruchu. Odborná kniha je souhrnem výsledků výzkumné činnosti, znalostí a zkušeností profesionálů z oboru hotelnictví a cestovní ruch a pedagogů při aplikaci nejen teoretických poznatků, ale i poznatků z praxe.

Autor Vladimír Šefčík
Jazyk Česky
V prodeji od 2017-06
Rok vydání 2017
Pořadí vydání 1
Vazba brožovaná bez přebalu
Druh Kniha