Manažerská psychologie

Vydavatelství
GRADA
Druh
Kniha
Vazba
brožovaná bez přebalu
Kniha, kterou právě držíte v rukou, vychází již ve třetím, upraveném vydání a je určena především jako psychologické vádemékum pro manažery a podnikatele z různých oborů. Ocení ji však také studenti vysokých škol, kteří se připravují na řídicí práci a jimž může sloužit i pro samostatné studium. ...
370 Kč
Skladem 5+ ks, expedice 25.11.
ISBN:
978-80-247-4221-2
EAN:
9788024742212
Náš kód:
13197

Kniha, kterou právě držíte v rukou, vychází již ve třetím, upraveném vydání a je určena především jako psychologické vádemékum pro manažery a podnikatele z různých oborů. Ocení ji však také studenti vysokých škol, kteří se připravují na řídicí práci a jimž může sloužit i pro samostatné studium.

Znalosti psychologie jsou často podceňovány. Všechny úspěchy, veškerý rozvoj jsou však závislé na tom, jak pracujeme s lidmi. Mnozí ekonomové považují za nejdůležitější schopnosti analytické a finanční. Technici zase preferují technické nebo technologické aspekty a tímto přístupem vnímají i své spolupracovníky. Zvládání sebe sama, porozumění sobě, ale také jiným lidem, je bráno jako něco okrajového, bezproblémového, případně nevýznamného. Opak je ale pravdou. Manažer nebo podnikatel může být úspěšný pouze tehdy, když dovede s lidmi jednat, organizovat je, komunikovat s nimi. Jestliže má jejich důvěru, dovede je motivovat a nadchnout pro společné cíle. Publikace tak odpovídá na otázku, jak tyto principy uvést do reality.

Autor Milan Mikulaštík
Jazyk Česky
Počet stran 344
V prodeji od 2020-03
Rok vydání 2020
Pořadí vydání 1
Vazba brožovaná bez přebalu
Druh Kniha