Mezinárodní marketing a informační technologie

Vydavatelství
Wolters Kluwer
Druh
Kniha
Vazba
brožovaná bez přebalu
Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM. Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a ...
302 Kč
Skladem 3 ks, expedice 25.11.
ISBN:
978-80-7357-690-5
EAN:
9788073576905
Náš kód:
22479
Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM.

Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Knihu lze doporučit manažerům malých, středních a velkých firem a zejména posluchačům vysokých škol.

Autor Bohumír Štědroň
Jazyk Česky
Počet stran 196
V prodeji od 2011-10
Rok vydání 2011
Pořadí vydání 2
Vazba brožovaná bez přebalu
Druh Kniha