Mezinárodní marketing
Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci ...
361 Kč
Skladem 5+ ks, expedice dnes
- ISBN:
- 978-80-7400-441-4
- EAN:
- 9788074004414
- Náš kód:
- 44069
Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu.
Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce strategie v mezinárodním marketingu, jsou vysvětlena specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy, úloha tzv. celebrit v mezinárodním marketingu či význam internetu. Samostatné kapitoly jsou věnovány mimo jiné také mezinárodnímu marketingu v kultuře a ve sportu a není opominuta ani problematika mezinárodního politického marketingu.
Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce strategie v mezinárodním marketingu, jsou vysvětlena specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy, úloha tzv. celebrit v mezinárodním marketingu či význam internetu. Samostatné kapitoly jsou věnovány mimo jiné také mezinárodnímu marketingu v kultuře a ve sportu a není opominuta ani problematika mezinárodního politického marketingu.
Jazyk | Česky |
---|---|
Počet stran | 320 |
V prodeji od | 2018-06 |
Rok vydání | 2018 |
Pořadí vydání | 1 |
Vazba | brožovaná bez přebalu |
Druh | Kniha |