Překnížkováno
Black Friday sleva 10 % zadejte: BF10
Jaká jsme čtenářská kultura? Silná, nebo slabá? Setrvalá, nebo upadající? Jsou stesky nad úpadkem čtení oprávněné, nebo jde jen o pohodlný kulturní katastrofismus? Kniha se zabývá těmito i dalšími otázkami, přičemž vychází z výsledků třetího statistického výzkumu čtenářů a čtení v České republice, ...
205 Kč
Skladem 5+ ks, expedice 25.11.
- ISBN:
- 978-80-7491-256-6
- EAN:
- 9788074912566
- Náš kód:
- 16294
Jaká jsme čtenářská kultura? Silná, nebo slabá?
Setrvalá, nebo upadající? Jsou stesky nad úpadkem
čtení oprávněné, nebo jde jen o pohodlný kulturní
katastrofismus?
Kniha se zabývá těmito i dalšími otázkami, přičemž vychází z výsledků třetího statistického výzkumu čtenářů a čtení v České republice, který organizovala v roce 2013 Národní knihovna spolu s Ústavem pro českou literaturu AV ČR. Hlavním tématem výzkumu je knižní trh — kolik knih kupujeme, kolik za ně vydáváme, podle čeho si je vybíráme, proč je nekupujeme, které instituce známe. V knize dochází i na čtení, čtení digitální, veřejné knihovny, naše oblíbené knihy a mnohé další. Čtení toho na nás ví hodně.
Autor | Jiří Trávníček |
---|---|
Jazyk | Česky |
Počet stran | 192 |
Rok vydání | 2015 |
Pořadí vydání | 1 |
Vazba | brožovaná bez přebalu |
Druh | Kniha |