Psychologie reklamy

Vydavatelství
GRADA
Druh
Kniha
Vazba
pevná
Jakou reklamu váš zákazník preferuje?; Co se mu líbí a co naopak odmítá?; Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk?; Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit?; Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti ...
474 Kč
Skladem 1 ks, expedice 25.11.
ISBN:
9788027136544
EAN:
9788027136544
Náš kód:
122155
  • Jakou reklamu váš zákazník preferuje?
  • Co se mu líbí a co naopak odmítá?
  • Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk?
  • Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit?

Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.

Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Autor Jitka Vysekalová
Edice Expert
Jazyk Česky
Počet stran 360
V prodeji od 2023-03
Rok vydání 2023
Pořadí vydání 5
Vazba pevná
Druh Kniha