Psychologie trhu a chování spotřebitele
Autor seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu a zabývá se osobností člověka v obecném pojetí a psychologickými faktory majícími vliv na jeho spotřební chování. Na tuto část navazuje charakteristikou osobnosti jako spotřebitele a jednotlivých faktorů ovlivňujících jeho spotřební chování a ...
459 Kč
Skladem 5+ ks, expedice 14.11.
- ISBN:
- 9788076766389
- EAN:
- 9788076766389
- Náš kód:
- 120532
Autor seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu a zabývá se osobností člověka v obecném pojetí a psychologickými faktory majícími vliv na jeho spotřební chování. Na tuto část navazuje charakteristikou osobnosti jako spotřebitele a jednotlivých faktorů ovlivňujících jeho spotřební chování a proces rozhodování při koupi produktu. Věnuje se psychologii prodeje jako součásti psychologie trhu, včetně psychologických otázek vztahu kupující–prodávající. V závěru zmiňuje současné trendy v oblasti trhu s produkty a službami.
Autor | Karel Chadt |
---|---|
Jazyk | Česky |
Počet stran | 232 |
V prodeji od | 2023-02 |
Rok vydání | 2023 |
Pořadí vydání | 1 |
Vazba | brožovaná bez přebalu |
Druh | Kniha |