Strategický marketing
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům ...
517 Kč
Skladem 5+ ks, expedice 25.11.
- ISBN:
- 9788027137220
- EAN:
- 9788027137220
- Náš kód:
- 132779
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol.
Autor | Petr Janeček |
---|---|
Edice | Expert |
Jazyk | Česky |
Počet stran | 432 |
V prodeji od | 2023-11 |
Rok vydání | 2023 |
Pořadí vydání | 3 |
Vazba | brožovaná bez přebalu |
Druh | Kniha |